2012. szeptember 23., vasárnap

Hirdetés

Először is elnézést mindenkitől,hogy csak így eltűntem,ennyi időre. Sajnos sok dolog közbe jött,és nem ültem annyit a gépnél,hogy posztot tudjak írni. De most bepótoltam. Hoztam 2 témát,de van még bőven téma amiről írni fogok.



Másodszor meg annyit,hogy van egy magazinom Hotdog.hu-n,amit most hirdetek. Ugyanez a témája mint ennek a blognak,csak ott magazinnak hívják. Nem rég elkészült a magazin bannere is. Akit esetleg érdekel,azt szívesen várom a magazinba (fel lehet iratkozni),és aki esetleg szeretne segíteni a magazin hirdetésében,az szóljon,és adom a banner kódját,és segítek a kitételében.
Itt a magazin,hogy megtudjátok nézni: ~Gothic Life/ Style~
Ha tetszik,és tag vagy,akkor lehet csatlakozni bátran. A segítségeket meg előre köszönöm! =)


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem ez az oldal fantasztikus!!!!!
    Egyébként én is goth vagyok csak az iskolámban nem találok magamhoz hasonló embert. Ezért a segítségedet kérem,hogy mit tegyek, és egyébként szerintem mi ketten barátok is lehetnénk. Ha szeretnél e-mailt küldeni erre a címre küld: gyori.ivett01@freemail.hu

    VálaszTörlés

Kommentelni,hozzászólni,ötleteket megosztani bátran szabad! =)