2012. augusztus 22., szerda

Goth mindennapok- Adora Batbrat

Ki ne ismerné ezt a nőt?
Aki a stílusban mozog,azok mind ismerik,felnéznek rá,tisztelik,csodálják. Sokan olyanok akarnak lenni mint ő. Lassan bálvánnyá,példaképpé válik az emberek szemében. De nem is csoda,hisz őt nem lehet nem észre venni.
Ő tipikusan azt példázza,hogy nem feltétlen kell kinőni a stílust,és hogy ezek a sablon szövegek -"én nem vagyok goth,mert kinőttem"- csak kifogások!  Ez a nő felnőtt, férjezett,és családanya,és ennek ellenére elég ránézni a viselkedésére, stílusára.
Sok videó van róla youtube-on ,sok kép van róla a google-n,  van facebook oldala, és bloggeren is fent van- szóval akárki figyelemmel kísérheti az életét.
Blogja: Adora Batbrat

Én nem fogom itt leírni az élet történetét,mert azt megnézheti mindenki magának, szimplán csak megemlítettem,mert eléggé fontos karakter lett a stíluson belül!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentelni,hozzászólni,ötleteket megosztani bátran szabad! =)